Hrvatski glazbeni zavod

Sponzorstvo

Poštovani poklonici glazbe,

Hrvatski glazbeni zavod od svog osnivanja 1827. godine do danas društvo je prijatelja glazbe i glazbenika, neprofitna udruga u kulturi i umjetnosti čiji je cilj njegovanje, unapređivanje i širenje glazbene umjetnosti. Hrvatski glazbeni zavod bio je i ostao inicijator mnogih oblika glazbenog života: organizacije koncerata i izgradnje zgrade s prvom koncertnom dvoranom u Zagrebu, osnivanja prve i jedine hrvatske glazbene škole koja kontinuirano djeluje do danas, osnivanja muzičke akademije, izdavanja skladbi hrvatskih autora i skupljanja građe za glazbenu knjižnicu i arhiv te osnivanja i djelovanja ansambala koji su kroz dva stoljeća značajni sudionici koncertnog života Hrvatske.

Za nesmetani rad i ostvarenje misije Hrvatskog glazbenog zavoda i danas su mu potrebna značajna financijska sredstva, stoga se nadam da ćemo u Vama pronaći pokrovitelja i partnera. Svaki iznos koji ste u mogućnosti izdvojiti biti će više nego dobrodošao!

U nastavku su neke od mogućnosti sponzoriranja Hrvatskog glazbenog zavoda. Ako ste u mogućnosti izdvojiti iznos veći od 50.000 kuna, stekli biste poseban status „Premium Presto pokrovitelja Hrvatskog glazbenog zavoda“ s posebno dogovorenim uvjetima.

Sponzorstvo u iznosu od 50.000 kn donosi Vam:

  • Status „Zlatnog Vivace“ sponzora i pravo korištenja titule „Zlatni Vivace sponzor Hrvatskog glazbenog zavoda“ u svim svojim materijalima tijekom trajanja ugovora;
  • Pravo korištenja za daljnju objavu i reproduciranje svih fotografija i video materijala koje Vam Hrvatski glazbeni zavod dostavi;
  • Kontinuirano isticanje suradnje u medijima u svakoj prigodi;
  • Vidljivost Vašeg logotipa na plakatima, letcima, pozivnicama, internetskim stranicama i Facebook stranici;
  • Ulaznice za deset osoba za svečani koncert 26. travnja 2019., na zahtjev i za druge koncerte koji se održavaju u Hrvatskom glazbenom zavodu;
  • Objava Vašeg logotipa u Večernjem listu (dvije objave – najava i zahvala za donatorski koncert 26. travnja 2019.);
  • Korištenje dva termina Velike i/ili Male dvorane Hrvatskog glazbenog zavoda (prema dogovoru i slobodnom rasporedu)

Sponzorstvo u iznosu od 25.000 kn donosi Vam:

  • Status „Srebrnog Allegro“ sponzora i pravo korištenja titule „Srebrni Allegro sponzor Hrvatskog glazbenog zavoda“ u svim svojim materijalima tijekom trajanja ugovora;
  • Pravo korištenja za daljnju objavu i reproduciranje svih fotografija i video materijala koje Vam Hrvatski glazbeni zavod dostavi;
  • Kontinuirano isticanje suradnje u medijima u svakoj prigodi;
  • Vidljivost Vašeg logotipa na plakatima, letcima, pozivnicama, internetskim stranicama i Facebook stranici;
  • Ulaznice za pet osoba za svečani koncert 26. travnja 2019.;
  • Objava Vašeg logotipa u Večernjem listu (dvije objave – najava i zahvala za donatorski koncert 26. travnja 2019.)
  • Korištenje jednog termina Velike i/ili Male dvorane Hrvatskog glazbenog zavoda (prema dogovoru i slobodnom rasporedu)

Sponzorstvo u iznosu od 15.000 kn donosi Vam:

  • Status „Brončanog Andante“ sponzora i pravo korištenja titule „Brončani Andante sponzor Hrvatskog glazbenog zavoda“ u svim svojim materijalima tijekom trajanja ugovora;
  • Pravo korištenja za daljnju objavu i reproduciranje svih fotografija i video materijala koje Vam Hrvatski glazbeni zavod dostavi;
  • Kontinuirano isticanje suradnje u medijima u svakoj prigodi;
  • Vidljivost Vašeg logotipa na plakatima, letcima, pozivnicama, internetskim stranicama i Facebook stranici;
  • Ulaznice za dvije osobe za svečani koncert 26. travnja 2019.;
  • Objava Vašeg logotipa u Večernjem listu (dvije objave – najava i zahvala za donatorski koncert 26. travnja 2019.)

Za svako pojedinačno sponzorstvo bit će sklopljen zaseban ugovor.